Senin, 26 November 2007

ingin lihat kamu bahagia!!

Knp semuanya begitu asing?
Knp semuanya begitu sepi?

Mana kehangatan yang dulu slalu menyertaiku?
Mana pelukan yang dulu slalu datang menghampiriku?
Kemana larinya kisah cinta yang dulu slalu ku tunggu?

Knp sang pujangga meninggalkan puisi cintanya?
entah kpn ia kembali...
Ku harap Tuhan slalu melindunginya setiap saat...
Ku harap dia slalu bahagia bersama kehidupannya sekarang...

Kmn angin bertiup kencang...
Aku mohon bawa aku pergi menyertai mu..
Jgn biarkan aku sendiri...

Tuhan....mungkin aku terlalu menuntut mu
Mungkin aku salah dengan pengharapan ku....
Tp aku yakin engkau pny rencana baik untuk ku....

Aku yang membosankan tak akan pernah berhenti bertanya....
Tak akan perna berhenti menangis..
Tak akan perna mencegah mu pergi....
Tak akan perna menyesal utk menyayangimu...

Tidak ada komentar:

only a human